V sodobnem času, ko nam vsakodnevni tempo ne dopušča veliko časa za užitek in razvajanje samega sebe, je reden trening v kombinaciji s tistim pravim razvajanjem idealen za popoln odklop od vsakdanjega življenja, zato si lahko v Optimum fitnes centru po odličnem treningu privočite čas zase še v savni.
Prepustite se blagodejnim učinkom vročega zraka, ki bo poskrbel za odstranjevanje škodljivih in nekoristnih produktov iz telesa, pospešeno cirkulacijo krvi po telesu, pospešil obnavljanje in čiščenje kože in kar je najpomembneje, s pospešenim pretokom krvi skozi mišice poskrbel za hitrejšo regeneracijo ter manjšo utrujenost po treningu.

Poleg tega savna s svojimi blagodejnimi učinki krepi imunski sistem ter ob redni uporabi preprečuje virusna in bakterijska vnetja.
Optimum fintes center opozarja: pri uporabi savne ne hujšamo. Izguba telesne teže zaradi izgubljene tekočine se s pitjem nadomesti.
Previdnost pri uporabi savne svetujemo ljudem z visokim krvnim tlakom. Uporabo odsvetujemo tudi ljudem z zdravstvenimi težavami, kot so izrazite srčne okvare srca in venskih žil, v primeru akutnih in kroničnih bolezni, epileptikom ter tuberkuloznim in rakavim bolnikom.

Nekaj nasvetov za kar največji užitek:
•    savnamo se popolnoma goli in brez oblačil ter pokrival. Vedno sedemo ali se uležemo na brisačo, na kateri mora biti celo telo.
•    pred vstopom v savno izpustitevečji obrok, saj tako vaše telo ne bo dodatno obremenjeno s procesom prebave,
•    pred vstopom v savno se obvezno oprhajte, saj prha razmasti kožo ter hkrati pripravi pore na potenje, učinek pa bo še večji, če si boste telo tudi obrisali.
•    prvo savnanje naj bo kratko, največ 10 minut, nato si privoščite minuto ali dve počitka za ohladitev, prhanje in nato počitek, ki naj traja dvakrat dlje od savnanja.
•    drugo savnanje je lahko za dve minuti daljše od prvega, nato znova sledi počitek za ohladitev, prhanje in nato daljši počitek, ki naj bi trajal dvakrat dlje od savnanja.
•    tretje savnanje je še daljše in lahko traja do petnajst minut. Tudi po tem sledijo: minuta ali dve počitka za ohladitev, prhanje ter počitek dvakrat daljši od savnanja.
•    savnanje naj bi vas pripeljalo do boljšega počutja, zato prisluhnite svojemu lastnemu telesu in sledite notranjemu občutku v njem. Dolžino ogrevanja in hlajenja prilagodite sami sebi.
•    v kolikor imate glede savnanja pomisleke povezane z zdravjem, se pred odhodom v savno posvetujete z zdravnikom,
•    v savni lahko med savnanjem sedimo ali ležimo. Preden zapustimo savno sedemo, da se v telesu vzpostavi normalen pritisk in da se izognemo vrtoglavici.