BODYPUMP 45 je nov format BODYPUMP treninga. Kot ime narekuje, traja celoten trening 45minut. Manj minut ne pomeni slabšega treninga. V tem formatu združimo trening tricepsa in bicepsa v supersetu ter trening nog (izpadni koraki) in ram v drug superset. S tem zagotovimo večjo intenzivnost za celotno telo, saj treniramo več mišičnih skupin naenkrat. Omogoča najhitrejšo pot do popolne postave, izgube odvečne maščobe ter oblikovanja telesa. Primeren je tako za moške kot tudi za ženske in ob odlični glasbi, strokovno podkovanih inštruktorjih in odlični glasbi in lastni izbiri obremenitve omogoča doseganje zastavljenih vadbenih ciljev – hitro!

POZITIVNI UČINKI VADBE

  • Povečana vzdržljivost v moči
  • Povečana tonizacija mišic
  • Povečana poraba kalorij
  • Pospešena izguba maščobe
  • Povečana stabilizacija sklepov
  • Ne povečuje mišične mase
  • Izboljšana telesna pripravljenost
  • Povečana gostota kostnega tkiva

KAKO ZAČETI?
Za vsak Les Mills program obstajajo opcije različnih intenzivnosti, težje in lažje, s katerimi lahko vsak trening prilagodite svoji trenutni fizični pripravljenosti. Za začetek torej potrebujete le športno opremo, brisačo in plastensko z vodo, vse ostalo pa vam bo na voljo v vašem centru. Svetujemo pa vam, da se pred prvim obiskom posameznega treninga spoznate z inštruktorjem, ki vam bo predstavil trening in opcije, primerne za začetnike.

KOLIKOKRAT NA BODYPUMP?
Priporočeno število posamezne vadbe na teden je odvisno predvsem od vaših vadbenih ciljev, zato se o tem posvetujte s svojim inštruktorjem.

Trening cilji:

Želim trenirati z:

Treningu lahko namenim:

Ime

Priimek

E-mail

GSM

Prepišite spodnje znake:
captcha